Mravenčí čtení 24

Každý týden vybíráme to nejzajímavější, co jsme na Internetu četli

Digital Ant
Digital Ant talks

--

Kdybych měl jmenovat jednu aplikaci, která nám na půlroční cestě po Asii nesčetněkrát zachránila život, ani na vteřinu bych nezaváhal.

Ta appka, na kterou už nikdy nezapomenu, je Maps.Me. (Mimochodem startup ze Švýcarska!)

Dokázala překvapit každý den. Když věděla i o té nejnuzněji vyšlapané cestičce k moři, když nás na skútru naváděla uličkami mezi místními slumy, když nám dokázala odtajnit i ten nejschovanější chrám v džungli, a hlavně když to všechno dělala offline.

Zvládla by zákoutí snad každé země na světě, ale teď o víkendu jsem ji poprvé viděl vylámat si zuby.

České turistické značení.

Kam se na ty naše barevné proužky hrabe světová appka!

Přesně tak. Prostředí startupů mě neskutečně baví, ale na turistické značky mi nesahejte. Někde je ten svět offline, bez obrazovek a signálu docela fajn.

Jo a kdybyste snad měli v hlavě tu starou informaci, že značkaři vymírají a turismus upadá, snad vám zvedne den tenhle článek o sdílení našeho značkového know-how se světem!

Toliko k dnešnímu offline-nature-screenless úvodníčku a teď už hurá na novinky z našeho digitálního světa!

Editorial píše Jindřich Chytráček

Jak psát e-maily tak, aby je někdo četl

Podobných článků už jste asi četli spoustu. Sám bych ho asi nikdy neotevřel, kdybych neznal jeho autora. Nakonec jsem ale stejně klikl a dobře jsem udělal! Dejte tomu taky šanci a uvidíte sami.

Vybral Lukáš Obdržálek

What makes things cool?

Jsou věci, které nám připadají cool, ačkoliv pořádně nevíme proč. Čím to? Podle Raymonda Loewyho, autora designu lahve Coca Coly, loga Lucky Strike nebo interiéru mezinárodní vesmírné stanice, se tajemství skrývá v zabalení nové myšlenky do familierního kabátku, aby byla pro konzumenty lépe stravitelná. Víc se dozvíte ve videu. Má jen 5 minut ;)

www.theatlantic.com/video/index/528831/what-makes-things-cool/

Vybral Štěpán Heller

Pivo, hlína, UX

Kdo nejezdí na konference, jako by nebyl UXákem. Ale po všech těch summitech a pionýření by to chtělo něco trochu domácího a vobyčejnějšího.

Vybrala Adriána Rybárová

Google Chrome začne příští rok blokovat reklamu. WTF?!

A zase ten ad blocking. Že by si Google začal podřezávat vlastní větev? Spíš ne. Prohlížeč Chrome by měl od příštího roku blokovat některé reklamy (a to i ty servírované Googlem), ale bude se jednat pouze o ty nejotravnější, jako třeba automatická videoraklama se zvukem, pop-up reklama a další.

Vybrala Bára Svobodová

--

--

Agile online agency helping brands enter new markets and build a better online presence for 10+ yrs.