Mravenčí čtení 21

Každý týden vybíráme to nejzajímavější, co jsme na Internetu četli

Digital Ant
Digital Ant talks

--

Tak jako každý týden, i tenhle jsem si během příprav editorialu prošel své klasické kolečko inspirace.

Fb stránku Markething.cz, Espresso mailing od Forbesu, Echo mailing od Respektu, a v neposlední řadě taky různé asijské expat a tech stránky (takový můj malý suvenýr z cest).

Musím uznat, že co jsem zpátky z Asie, komentuje se mi aktuální dění mnohem lépe. Člověk se tak trochu cítí jistější, když si nemusí dělat obrázek o dění v ČR jen z toho, co mu nabídne jeho sociální bublinka přátel na facebooku.

Tenhle týden je ale něčím výjimečný.

Mám totiž skutečně problém najít něco jiného než vládní bermudský trojúhelník Babiš-Zeman-Sobotka…

Tak a je to. Tímto jsem porušil veškeré vytyčené mantinely a prachsprostě okomentoval politickou situaci na svém malém kousku online prostoru.

Je to zvláštní pocit. Asi jsem nervózní z přicházejících změn.

(Mimochodem, viděli jste film Vrtěti psem? Rozhodně doporučuji. Do tohohle tyjátru vnáší zcela nový pohled. A mě prokazuje malou službičku a vrací nás tématicky zpátky na pole reklamy a marketingu.)

Zpátky ale k našim změnám. A teď výjimečně mluvím o našich vlastních řadách!

Dost možná totiž právě posloucháte labutí píseň našeho readinglistu tak, jak jste na něj byli do teď zvyklí.

Doufám tedy, že si naše 21. mravenčí čtení užijete o to víc.

Zaslouží si to.

Editorial píše Jindřich Chytráček

Jak jsou na tom USA v inovacích?

Z čísel vyplývá, že do budoucna spíše špatně (zejména pokud jde o počet nově zakládaných firem či počet venture kapitálových investic). Zřejmě se ovšem jedná jenom o přechodný stav, kdy Amerika hledá nový směr, který potřebuje i díky rostoucí konkurenci Asie, především Číny.

Vybral Lukáš Obdržálek

Kde najít dělníka? Přece na Facebooku!

Že jsou sociální sítě důležité z hlediska employer brandingu, si dneska uvědomuje stále více firem, a to hlavně v oborech, kde je o kvalifikované uchazeče nouze. Což jsou dneska vzhledem k situaci na trhu tak nějak všechny :) V každé Social strategii by tak měla být tahle otázka řešena. A nemyslete si, že na sítích se dají najít jenom ajťáci, Kateřina Podlahová z Graftonu tam například úspěšně loví dělníky :)

Vybral Štěpán Heller

Great artists steal

Třikrát vyhmátnutý trend moderních landing pages. Viděli jste je už taky, nebo k nám teprve dorazí? :D

Vybrala Adriána Rybárová

“Congrats, you survived the Boston Marathon!”

A jaké pocity by mail s takovým předmětem po účasti maratonu vyvolal u vás?

Vybrala Bára Svobodová

--

--

Agile online agency helping brands enter new markets and build a better online presence for 10+ yrs.