Mravenčí čtení 21
Každý týden vybíráme to nejzajímavější, co jsme na Internetu četli
Tak jako každý týden, i tenhle jsem si během příprav editorialu prošel své klasické kolečko inspirace.
Fb stránku Markething.cz, Espresso mailing od Forbesu, Echo mailing od Respektu, a v neposlední řadě taky různé asijské expat a tech stránky (takový můj malý suvenýr z cest).
Musím uznat, že co jsem zpátky z Asie, komentuje se mi aktuální dění mnohem lépe. Člověk se tak trochu cítí jistější, když si nemusí dělat obrázek o dění v ČR jen z toho, co mu nabídne jeho sociální bublinka přátel na facebooku.
Tenhle týden je ale něčím výjimečný.
Mám totiž skutečně problém najít něco jiného než vládní bermudský trojúhelník Babiš-Zeman-Sobotka…
Tak a je to. Tímto jsem porušil veškeré vytyčené mantinely a prachsprostě okomentoval politickou situaci na svém malém kousku online prostoru.
Je to zvláštní pocit. Asi jsem nervózní z přicházejících změn.
(Mimochodem, viděli jste film Vrtěti psem? Rozhodně doporučuji. Do tohohle tyjátru vnáší zcela nový pohled. A mě prokazuje malou službičku a vrací nás tématicky zpátky na pole reklamy a marketingu.)
Zpátky ale k našim změnám. A teď výjimečně mluvím o našich vlastních řadách!
Dost možná totiž právě posloucháte labutí píseň našeho readinglistu tak, jak jste na něj byli do teď zvyklí.
Doufám tedy, že si naše 21. mravenčí čtení užijete o to víc.
Zaslouží si to.
Editorial píše Jindřich Chytráček
Jak jsou na tom USA v inovacích?
Z čísel vyplývá, že do budoucna spíše špatně (zejména pokud jde o počet nově zakládaných firem či počet venture kapitálových investic). Zřejmě se ovšem jedná jenom o přechodný stav, kdy Amerika hledá nový směr, který potřebuje i díky rostoucí konkurenci Asie, především Číny.
Vybral Lukáš Obdržálek
Kde najít dělníka? Přece na Facebooku!
Že jsou sociální sítě důležité z hlediska employer brandingu, si dneska uvědomuje stále více firem, a to hlavně v oborech, kde je o kvalifikované uchazeče nouze. Což jsou dneska vzhledem k situaci na trhu tak nějak všechny :) V každé Social strategii by tak měla být tahle otázka řešena. A nemyslete si, že na sítích se dají najít jenom ajťáci, Kateřina Podlahová z Graftonu tam například úspěšně loví dělníky :)
Vybral Štěpán Heller
Great artists steal
Třikrát vyhmátnutý trend moderních landing pages. Viděli jste je už taky, nebo k nám teprve dorazí? :D
Vybrala Adriána Rybárová
“Congrats, you survived the Boston Marathon!”
A jaké pocity by mail s takovým předmětem po účasti maratonu vyvolal u vás?
Vybrala Bára Svobodová