Mravenčí čtení 20

Každý týden vybíráme to nejzajímavější, co jsme na Internetu četli

Digital Ant
Digital Ant talks

--

No matter how good you are at something, there’s always an Asian kid better than you.

Tesat do kamene.

Ono se ale není čemu divit. V prostředí, ve kterém vyrůstají…

V mnohém jsou Asiati prostě „úplně jinde“. A jestli šel na východě v něčem vývoj vyloženě mimo „západní svět“, pak sázím na pojetí marketingu potažmo reklamy.

Pokusil jsem se skromně nastřelit tři základní pravidla.

Pravidlo č. 1

Potřebujem pěknou holku. Ať už prodáváme cokoliv.

Pravidlo č. 2

Hlavně ať do poslední chvíle nevědí, co prodáváme.

Pravidlo č. 3

Jak to má míň než tři minuty, tak nehraju.

Ještě jednu věc, která by tenhle „příběh“ mohla dotvořit, jsem nezmínil.

Tenhle týden jsem se po půl roce vrátil z cestování po Asii.

Musím říct, že jsem rád, že jsem zpátky. Že miluju Prahu a Čechy. A že jsem netušil, jaké poklady tu na mě čekají…

Po úspěchu Fofoly je mi jasné, že i letošní tah Kofoly bude vyhrávat ceny na všech frontách. Ovšem i po návratu z Asie mi ten můj wtf pocit přetrvává…

No nic. Další editorialek za námi a před vámi už jen výběr těch nejlepších odkazů z internetu, co mravenci za uplynulý týden našli.

Tak krásný prodloužený víkend!

Vybral a edituje Jindřich Chytráček

Špatná komunikace ve firmě je cesta do pekel

Každý to ví, ne každý ale umí s touhle informací pracovat. Freelo sepsalo vyčerpávající článek o tom, jak mít skvělý tým, čemu se vyhnout a na co se zaměřit při řešení problémů. Já jsem si to přečetl hned několikrát, a přestože spoustu z toho už jsem četl dříve, donutilo mě to k zamyšlení nad tím, co dělat lépe.

Vybral Lukáš Obdržálek

Jak kvalitní máte návštěvy na webu?

Google Analytics napoví! Google Analytics hlásí nástup nové metriky pro tuning našich remarketingových kampaní. Existuje totiž nová možnost rozdělit návštěvnost do několika segmentů z hlediska jejich potenciálu ke konverzi a na pár kliknutí tak vytvořit nová remarketingová publika. U našich klientů už to testujeme :)

Vybral Štěpán Heller

A tu den v noc obrátil…

Chytrý tool, jak vzít světelné podmínky a barvy z jedné fotky a drze je aplikovat do druhé. Teď už jen aby to bylo regulérní součástí CC Suite :D

Vybrala Adriána Rybárová

Jak sa (do)vzdelať v Social Media

Market-Up dal dokopy najpopulárnejšie kurzy/weby/platformy, ktoré sa venujú vzdelávaniu v oblasti Social Media. Pretože vzdelávania nikdy nie je dosť a v marketingu už vôbec, spravte si aj vy malé skúškové obdobie s týmito kurzami.

Vybrala Kristína Hermanovská

Chcete pomoct při psaní reklam?

Nový nástroj pro korpusový průzkum variant slov SyD je geniální porovnávač. Slov samozřejmě. Dozvíte se s ním, jak si určitá slova konkurují mezi sebou v psaném a mluveném jazyce, kde je lepší použít „nyní“ a kde „teď“, kde „již“ a kde „už“ a spoustu dalšího. Zkuste do něj sami zadat dvě náhodná slova. Mám takový pocit, že vás výsledek překvapí. Tak jako mě ;)

Vybrala Bára Svobodová

--

--

Agile online agency helping brands enter new markets and build a better online presence for 10+ yrs.