Mravenčí čtení 17
Každý týden vybíráme to nejzajímavější, co jsme na Internetu četli
Tak jsou zase tady. Svátky plné lásky, násilí, čokolády, vajíček… a alkoholu.
Kolik čeho tvůrci loňských velikonočních kampaní při kreativním procesu přijímali, netuším.
(Rozhodně ale cenim Carlsberg, který Velikonoce překrásně podojil, aniž by nabízel vyloženě velikonoční zboží. Nebo?)
Vážně rok 2016, ptáte se?
No jasně! To abychom věděli, jak vysoko je pro letošní kampaně nastavená laťka z loňska, přece!
Následujících řádků se ale vůbec nemusíte bát. Z článků našich mravenců na vás už ani jedno králičí ouško nevykoukne. Naopak. Pěkně články z oboru, jak jste zvyklí.
Tak veselé Velikonoce a dobré počtení!
Vybral a edituje Jindřich Chytráček
V Berlíně fintech vzkvétá
Startupová scéna v Evropě je čím dál zajímavější a Berlín je místo, kde to žije. A o fintechu to platí dvojnásob. Také proto se tam plánujeme brzo vydat a obhlédnout místní startupové huby
Vybral Štěpán Heller
Tomu říkám pořádnej budget na marketing!
Čína dává neskutečné prostředky na to, aby pozvedla svůj branding. Vše se to točí kolem pojmu „soft power“ a prostředkem jsou noviny, televize, billboardy i sám prezident Xi.
Vybral Lukáš Obdržálek
A praotcem reklamy se vyhlašuje…
Kdo napsal jednu z biblí marketingu, kdo pomohl prodat daleko víc, než zákazníci potřebovali, a kdo hlásal Human Centered Design (tedy Advertising) dávno předtím, než to bylo cool?
Vybrala Adriána Rybárová
Analýza dat o českých vysokoškolských studentech
Kdo navštěvuje české vysoké školy a co studenti očekávají od svého budoucího zaměstnání?
Vybrala Bára Svobodová